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A importância e do tipo de porto nacional - The size and type of national port:
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A importância e do tipo de porto nacional - The size and type of national port:
1º Sines - o primeiro maior porto nacional esta um maior crescimento espaço nacional da sua estrutura em no seu futuro e podia receber tudo tipos de navios com as águas profundas;
1st Sines - the first major national port this higher growth of its national space structure in its future and could receive all types of ships to deep waters;
2º Leixões - o segundo maior porto nacional não podia havia mais crescimento esta a máximo da sua estrutura e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas;
2nd Leixões - the second largest national port could not had more growth is the maximum of the structure and could receive small / medium type of vessel without the deep waters;
3º Setúbal - o médio porto nacional podia havia pouco crescimento da sua estrutura e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas;
3rd Setúbal - the national average could harbor there was little growth in its structure and could receive small / medium type of vessel without the deep waters;
4º Aveiro - o segundo pequeno porto nacional não podia havia mais crescimento esta a máximo da sua estrutura e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas;
4th Aveiro - the second small national port could not had more growth is the maximum of the structure and could receive small / medium type of vessel without the deep waters;
5º Lisboa - o primeiro pequeno porto nacional esta algum crescimento da sua estrutura não ser muito mais o seu crescimento da sua área e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas.
5 Lisbon - the first national small harbor some growth of this structure not be much more their growth in your area and could receive small / medium type of vessel without the deep waters.
1st Sines - the first major national port this higher growth of its national space structure in its future and could receive all types of ships to deep waters;
2º Leixões - o segundo maior porto nacional não podia havia mais crescimento esta a máximo da sua estrutura e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas;
2nd Leixões - the second largest national port could not had more growth is the maximum of the structure and could receive small / medium type of vessel without the deep waters;
3º Setúbal - o médio porto nacional podia havia pouco crescimento da sua estrutura e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas;
3rd Setúbal - the national average could harbor there was little growth in its structure and could receive small / medium type of vessel without the deep waters;
4º Aveiro - o segundo pequeno porto nacional não podia havia mais crescimento esta a máximo da sua estrutura e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas;
4th Aveiro - the second small national port could not had more growth is the maximum of the structure and could receive small / medium type of vessel without the deep waters;
5º Lisboa - o primeiro pequeno porto nacional esta algum crescimento da sua estrutura não ser muito mais o seu crescimento da sua área e podia receber tipo pequeno/médio de navio sem as águas profundas.
5 Lisbon - the first national small harbor some growth of this structure not be much more their growth in your area and could receive small / medium type of vessel without the deep waters.
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